blog caliente.

6.3.05

Posta restante

Image hosted by Photobucket.com

Sou galego. Ou gostava de ser. É assim que nos chamam, galegos, aos de cá, na capital do distrito. É uma cidade feia, a capital do distrito. Um monturo epistemológico.

Eu sou galego. Chamam-me galego há mais de vinte e cinco anos! E sou amigo de galegos, mais de trinta galegos que eu sei de cor! Galegos e galegas. Sou amigo do Mariano, que de ser meu amigo e doutros galegos de cá, hasteou uma bandeira lusa no condomínio galego onde mora, lá na Galiza, para que os galegos de fora, os de cá, lhe encontrem o paradeiro. Gallegos de riba, gallegos de baixo! A Esperanza, irmã do Mariano! O Jorge Alvarez, fanático do Depor. O Manolo Maside, a Mari Cruz. Boa gente.

Faltava-me ver o filme, ter uma imagem a enfeitar a música, a sugerir o verso. A altivez determinada e humilde do verso precisa duma imagem. Ao menos duma, eu não a tinha.
Tu sabes que sim, Lolita. Que foi só isto. E o resto.

View blog authority